نشریه هوش و معرفت شماره 3

معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان ؛ پس از تهیه ، تولید و توزیع 2 شماره نشریه « هوش و معرفت » در نوروزهای 91 و 92 با تیراژ 30 هزار جلد، امسال هم اقدام به تهیه ، چاپ و توزیع نشریه « هوش و معرفت 3 » با محتوای ...

   صفحه اول

   معاونت سازمانهاي اجرايي ››
   معاونت تشكلهاي مردمي ››
   معاونت ادارات و كارخانجات ››
   معاونت فرهنگي ››
   امور بانوان ››
   محصولات

   لينکهای مفيد

   نظرسنجی

   بایگانی اخبار

   ورود مديران

   ورود همکاران

   ورود کاربران






  ورود کاربران عضویت در سایت راه بهشت را به علاقه مندی های خود اضافه کنید راه بهشت را صفحه خانگی خود کنید خبرخوان سایت     شمسی

 

معاونت ادارات و كارخانجات  آيين نامه ها و بخشنامه ها  رياست جمهوري


«علی سعیدلو» معاون اجرایی رییس‌جمهور در بخشنامه‌ای به دستگاه های دولتی دستور داد نسبت به تشكیل شوراها، آموزش كاركنان و همكاری با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر اقدام كنند. سعیدلو در این بخشنامه با یادآوری تأكید اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر فریضه امر به معروف و نهی از منكر به عنوان وظیفه همگانی و وظیفه متقابل دولت و مردم، خاطرنشان ساخت: در این برهه از زمان كه جامعه ما نیازمند قانونمندی، عدالت و مهرورزی است و كمك، مشاركت و نظارت مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی را در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی دولت طلب می‌كند، رشد و توسعه روحیه مسوولیت و نظارت‌پذیری، امر و نهی خیرخواهانه در میان آحاد جامعه و تقویت احساس مسوولیت مردم و مسؤولان نسبت به مسائل خرد و كلان نظام اسلامی، از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های كلان دولت است.

معاون اجرايي رييس‌جمهور موارد بخشنامه به كليه وزارتخانه‌ها، سازمان هاي مستقل و وابسته به مؤسسات دولتي را به اين شرح ابلاغ كرد:

1- تمامي دستگاه ها نسبت به تشكيل شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر و تقويت و حمايت آن با هماهنگي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اقدام كنند.

2- دستگاه هاي تبليغي و فرهنگي كشور برنامه‌هاي جذاب و مؤثر را در زمان‌هاي مختلف و براي سطوح مخاطبان به موقع اجرا گذارند در اين خصوص با ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر هماهنگي لازم معمول آيد.

3- آموزش عمومي كاركنان دولت در جهت آشنايي هر چه بيشتر آنان با فريضه امر به معروف و نهي از منكر در دستور كار تمامي دستگاه هاي مشمول اين بخشنامه قرار گيرد.

4- استانداري ها با ستادهاي احياي امر به معروف و نهي از منكر سراسر كشور در امور پژوهشي تبليغي و فرهنگي و حمايت همه‌جانبه از ستاد، همكاري مجدانه معمول دارند.

5- ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر نيز برنامه‌هايي جهت بسط و گسترش امر به معروف و نهي از منكر در جامعه دارد كه اجراي مؤثر و كارآمد آن، مستلزم همكاري دستگاه هاي اجرايي است، از اين جهت دستگاههاي مشمول اين بخشنامه از هيچ كمكي دريغ نخواهند ورزيد و همه كوشش خود را با در نظر داشتن اختيارات و وظايف قانوني خود به كار خواهند گرفت.

6- ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر در پايان هر سال گزارش نحوه اقدام و همكاري دستگاه ها را در اجراي بخشنامه تهيه و ارسال مي‌كند.

 

پرتال علمی پژوهشی راه بهشت

برنامه نويسی : اصفهان هاست

کليه حقوق اين سايت برای « ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اصفهان » محفوظ است