مواظب فکر فرزندانتان باشید... ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اصفهان


  نشریه هوش و معرفت شماره 3

معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان ؛ پس از تهیه ، تولید و توزیع 2 شماره نشریه « هوش و معرفت » در نوروزهای 91 و 92 با تیراژ 30 هزار جلد، امسال هم اقدام به تهیه ، چاپ و توزیع نشریه « هوش و معرفت 3 » با محتوای ...

   صفحه اول

   معاونت سازمانهاي اجرايي ››
   معاونت تشكلهاي مردمي ››
   معاونت ادارات و كارخانجات ››
   معاونت فرهنگي ››
   امور بانوان ››
   محصولات

   لينکهای مفيد

   نظرسنجی

   بایگانی اخبار

   ورود مديران

   ورود همکاران

   ورود کاربران






  ورود کاربران عضویت در سایت راه بهشت را به علاقه مندی های خود اضافه کنید راه بهشت را صفحه خانگی خود کنید خبرخوان سایت     شمسی

 

       مواظب فکر فرزندانتان باشید...

 

  در پی ورود برندهای جدید در لوازم التحریر با هدف دستخوش قرار دادن فرهنگ اسلامی جوانان و نوجوانان با طراحی شده است در جلسه ی مشترک ستاد امر به معروف و اتحادیه مربوطه عرضه آنها در واحد های صنفی ممنوع اعلام شد.

پرتال اداری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

  

با توجه به ورود عروسک های جدید با هدف ترویج فرهنگ برهنگی و ابتذال و در قالبهای لوازم التحریر، پوشاک و ... جلسه ای مشترک با حضور رئیس و اعضاء هئیت رئیسه اتحادیه لوازم التحریر در محل ستاد برگزار شد.
در این جلسه که در تب و تاب بازگشایی مدارس و مراجعه مردم جهت خرید لوازم التحریر برگزار شد به تهاجم خاموش دشمن که هدفی جزء ترویج ابتذال و بی بند و باری در بین جوانان و نوجوانان ما ندارد اشاره شد و اینکه بعد از ساخت و عرضه عروسک باربی در قالبهای مختلف این بار عروسک هائی را با نام های Betty Boop، Bratz، Moxle، Winx، High School وارد بازار نموده که هر کدام از این ها رسالت باربی و بلکه فراتر از آنرا بر دوش می کشد.
با توجه به تولید لوازم التحریر با این برندها و به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در این جلسه ممنوعیت فروش و تولید و عرضه آنها در واحدهای صنفی لوازم التحریر فروش ممنوع و در بازرسی های مشترک که با ناظران ستاد و اتحادیه انجام می گیرد با متخلفین برخورد قانونی صورت می پذیرد.

تعداد بازدید : 366 مرتبه       گروه : معاونت تشکلهای مردمی     تاریخ انتشار : 2/7/1391 

چاپ

 Bookmark and Share


نظرات کاربران :

پرتال علمی پژوهشی راه بهشت

برنامه نويسی : اصفهان هاست

کليه حقوق اين سايت برای « ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اصفهان » محفوظ است