گزارش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اصفهان


  نشریه هوش و معرفت شماره 3

معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان ؛ پس از تهیه ، تولید و توزیع 2 شماره نشریه « هوش و معرفت » در نوروزهای 91 و 92 با تیراژ 30 هزار جلد، امسال هم اقدام به تهیه ، چاپ و توزیع نشریه « هوش و معرفت 3 » با محتوای ...

   صفحه اول

   معاونت سازمانهاي اجرايي ››
   معاونت تشكلهاي مردمي ››
   معاونت ادارات و كارخانجات ››
   معاونت فرهنگي ››
   امور بانوان ››
   محصولات

   لينکهای مفيد

   نظرسنجی

   بایگانی اخبار

   ورود مديران

   ورود همکاران

   ورود کاربران






  ورود کاربران عضویت در سایت راه بهشت را به علاقه مندی های خود اضافه کنید راه بهشت را صفحه خانگی خود کنید خبرخوان سایت     شمسی

 

       گزارش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

 

  به حول و قوه الهی معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان کارخود را در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ 28/4/1392 به مدت 10 روز آغاز نمود و بحمدالله مورد استقبال مردم قرارگرفت...

پرتال اداری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

  

به حول و قوه الهی معاونت فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان کارخود را در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ 28/4/1392 به مدت 10 روز آغاز نمود و بحمدالله مورد استقبال مردم قرارگرفت. نمونه فعالیتهای صورت گرفته در این نمایشگاه به شرح ذیل می باشد.

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
 
نظر به مصوبه شورای معاونین ستاد احیاء شهرستان هر شب یک نفر از مسئولین ستاد احیاء در غرفه حضور پیدا نموده و در زمینه حوزه کاری خود پاسخگوی مردم عزیز و مراجعه کنندگان بودند.
در این غرفه در طرحی باعنوان طرح تشویق جهادگران کوچک به پاس تشویق دختران 9 و 10 ساله که برای اولین بار شهدشیرین روزه را چشیدنده اند، برگزار و به تعداد 400 نفر روزه اولی ها هدایایی اهداء گردید.
 
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
 
در طرحی دیگر در این غرفه به 150 نفر از دختر خانم هایی که دارای حجاب کاملی بودند به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید.
 
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
 
نظر به پخش زنده هر شب رادیو قرآن از نمایشگاه و مصاحبه با جناب حجت الاسلام والمسلمین رضایی جانشین محترم معاونت فرهنگی راجع به فعالیّتهای ستاد، به مناسبت مسابقه ویژه شبانه آن شبکه سوالی از طرف ایشان طرح و در شبکه سراسری پخش و به قید قرعه به 5 نفر هدایایی از طرف ستاد اهدا گردید.
از برنامه های ابتکاری و ویژه ای که در این نمایشگاه توسط این معاونت اجراگردید، تهیه ونمایش تم های ویژه جشن تکلیف بود که برای اولین بار در کشور تولید شده است.
در پایان دهمین نمایشگاه قرآن و عترت نیز لوح یادبودی از طرف مدیرعامل محترم نمایشگاه بین المللی استان اصفهان به ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان اهداء گردید.
 
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
 
امید است ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان توانسته باشد گامی در راستای احیاء فریضتین و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برداشته باشد.
 
گزارش تصویری کامل از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان-1
 
گردهمایی فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر
مشاهده
 
گزارش تصویری کامل از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان-2
 
گردهمایی فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر
مشاهده

تعداد بازدید : 166 مرتبه       گروه : معاونت فرهنگي     تاریخ انتشار : 22/5/1392 

چاپ

 Bookmark and Share


نظرات کاربران :

پرتال علمی پژوهشی راه بهشت

برنامه نويسی : اصفهان هاست

کليه حقوق اين سايت برای « ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان اصفهان » محفوظ است